Siirry sisältöön

Kotikulma

Kotikulma on Asuntosäätiön asokoti-asukkaiden asiointikanava, jossa voit tehdä esimerkiksi vikailmoituksen tai muutostyöilmoituksen. Kotikulmasta löydät myös kotitaloosi liittyvät ajankohtaiset tiedotteet.

Ensirekisteröityminen

Huom! Kotikulma on päivitetty uuteen järjestelmään 16.5.2023. Vanhat käyttäjätunnukset eivät toimi uudessa järjestelmässä, vaan palveluun pitää rekisteröityä uudelleen käyttäjätunnuksen luomista varten. Luo käyttäjätunnukset tunnistautumalla palveluun pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella.

Näin luot käyttäjätunnuksen Kotikulmaan

  1. Siirry Kotikulmaan. Kotikulmaan voivat rekisteröityä sopimuksella olevat asukkaat.
  2. Klikkaa kirjautumisikkunassa ”Vahva tunnistautuminen” -painiketta ja tunnistaudu palveluun verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Kun tunnistautuminen on onnistunut, Vahva tunnistautuminen -painikkeen alla lukee ”Uusi käyttäjätunnus luotu ja lähetetty sähköpostiisi”.
  3. Klikkaa sähköpostiisi tullutta “Kirjaudu Kotikulmaan” -linkkiä.
  4. Klikkaa kirjautumisikkunassa “Vaihda salasana”.
  5. Saat sähköpostiisi linkin salasanan uusimiseen. Linkki on voimassa 24 tuntia. Jos et saa sähköpostia muutaman minuutin kuluessa, tarkistathan roskaposti- tai muut-kansion.
  6. Salasanan vaihtamisen jälkeen sinut ohjataan Kotikulmaan. Sähköpostiosoite ja salasana toimivat jatkossa käyttäjätunnuksinasi.

Helpdesk

Ota meihin yhteyttä!

Asuntosäätiön palvelunumero

09 4246 9333

Autamme kaikissa asumiseen ja asunnon hakemiseen liittyvissä asioissa arkisin klo 9–13. Vikailmoituksiin liittyvissä asioissa palvelemme ympäri vuorokauden.

Voit ottaa meihin yhteyttä myös sähköpostitse asiakaspalvelu@asuntosaatio.fi