Päivitetyt koronaohjeet 1.6.2020 alkaen
Olemme päivittäneet Asuntosäätiö-konsernissa toimintaohjeitamme viranomaisten lievennettyä koronapandemiasta johtuvia rajoituksia. Huomioimme kaikessa toiminnassamme asiakkaidemme, henkilökuntamme ja yhteistyökumppaniemme turvallisuuden.
Asiakaspalvelua 24/7 puhelimitse
Palvelukeskus palvelee asiakkaitamme normaalisti 24/7 -periaatteella. Asukkaat saavat tarvittavan avun vuorokauden kaikkina aikoina ja viikon jokaisena päivänä. Palvelukeskus tekee tilannearvion perusteella tilauksia, jotta esimerkiksi putkimies ja sähkömies saadaan paikalle mahdollisimman nopeasti.
o Asokotien asukkaat: 09 4246 9333
o Asuntosäätiön asukkaat: 09 4246 9339
Soitosta ei veloiteta palvelumaksua ja asukas voi halutessaan jättää takaisinsoittopyynnön.
Asoasukkaat voivat asioida normaalisti myös Kotikulma-palvelun kautta. Kotikulmaan kirjaudutaan verkkosivuston yläkulman valikosta kohdasta ’Kotikulma’.
Saunat avataan 1.6. alkaen
Yhteiset saunatilat avataan 1.6. alkaen. Saunat ovat käytettävissä varatuilla saunavuoroilla. Lenkkisaunat on edelleen toistaiseksi peruttu.
Asukkaan, joka on karanteenissa, ja hänen perheenjäsentensä ei tule käyttää yhteisiä saunatiloja karanteeniaikana.
Piha-alueilla turvallisesti
Asukkaiden yhteiset tilat, mm. kerhotilat avataan 1.6. alkaen. Yhteisissä tiloissa ja piha-alueilla liikkuessa ja oleiltaessa on huomioitava muut asukkaat ja muistettava turvaetäisyydet.
Pyydämme asukkaita huolehtimaan edelleen erityisen huolella hygieniasta ja noudattamaan viranomaisten ohjeistuksia.
Asukastoiminta jatkuu syksyllä
Tartuntojen välttämiseksi emme järjestetä kevään ja kesän aikana asukaskokouksia tai -tilaisuuksia. Keväältä siirtyneet asukaskokoukset järjestetään syksyn aikana. Tarkemmista ajankohdista viestimme kesän jälkeen.
Huoltotoimet ja remontit
Huolto- ja korjaustoimien kiireellisyys arvioidaan tapauskohtaisesti, ja toimenpiteet toteutetaan arvion mukaisesti. Huoneistojen, joissa asukas on sairaana, huolto- ja korjaustoimia ei toteuteta. Poikkeuksena tällaisissa tilanteissa ovat akuutit vikatilanteet, jolloin noudatetaan voimassa olevia viranomaisten ohjeistuksia.
Suunnitteilla olevia uusia viihtyvyysremontteja käynnistämme vähitellen kesän aikana. Viestimme asukkaille viihtyvyysremonttien tilanteesta kohdekohtaisesti.
Asuntojen myynti ja vuokraus
Asuntojen hakeminen jatkuu normaaliin tapaan verkkosivujemme kautta.
Asuntosäätiön asiakaspalvelu Tapiolassa ja Asokotien asiakaspalvelu Pasilassa ovat avoinna toistaiseksi vain etukäteen sovituille tapaamisille.
Uusia asiakkaita palvelemme verkkosivujen yhteydenottolomakkeen välityksellä sekä puhelimitse arkisin kello 9:00-15:00 numerossa 020 161 2280.
Asuntojen yleisnäyttöjä jatkamme asteittain 1.6. alkaen. Asuntonäytöt järjestetään hallitusti turvavälit ja tarvittava hygienia huomioiden. Asuntonäytölle ei voi osallistua, mikäli henkilöllä on vähäisiäkään flunssaoireita.
Asumisoikeus- ja vuokrasopimusten allekirjoituksista sovitaan erikseen myyntineuvottelijan ollessa yhteydessä.
Yhdessä viranomaisohjeistuksia noudattamalla selviämme koronapandemiasta. Kiitos yhteistyöstä!